Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Місцезнаходження (адреса) роботи із публічною інформацією у приміщенні суду
Запити на інформацію, що надходять на адресу Суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються у відділі діловодства суду відповідно до Інструкції з діловодства в господарських судах України.
Запити на інформацію (у тому числі звернення громадян, що містять запити на інформацію) реєструються в автоматизованій системі документообігу суду.
Після отримання та реєстрації запиту на інформацію відділ діловодства суду передає їх керівнику апарату суду, який визначає відповідального виконавця за надання відповіді (керівника відповідного структурного підрозділу) та у випадках, коли запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності Суду, співвиконавців. Співвиконавці зобов'язані не пізніше чотирьох робочих днів з дня отримання Судом запиту надати відповідальному виконавцю відповідні документи.
Запит на інформацію з відповідною резолюцією керівника апарату Суду опрацьовується у відділі діловодства після чого невідкладно передається виконавцям.
Відповіді на запит підлягають обов'язковій реєстрації у відділі діловодства суду.
У Одеському апеляційному господарському суді функціонує відділ організаційного забезпечення роботи суду та розгляду звернень, на який покладено обов’язок щодо обробки звернень та запитів на інформацію, який розміщений у каб. 208, 2-й поверх.
Відповідальна особа – заступник начальника відділу – Ільченко Анна Миколаївна, тел. (0482) 301-436, public@oda.arbitr.gov.ua.